2011-11-13 ? 14:15:20

Vinterbilder 2010.

Kikade på lite gamla bilder på huset från vintern förra året, mycket snö var det. Idag har jag börjat höst/vinterpynta ute. Då brukar mossa, röda äpplen, kransar och grankvistar/minigranar dyka upp lite överallt. Plus ljusslingor och lyktor. I morgon ska vi ut i skogen och leta tallkvistar för att knåpa ihop en stor krans som vi ska hänga på ena väggen vid entrén.


Fönstret i staketet, i år funderar jag på hur man kan julpynta det lite extra...


Här har tyvärr allt pynt fått ett tjockt snötäcke över sig.


Blomlådan har ersatts med ett gäng mindre granar.


I det här fönstret brukar en mässingstjärna hänga, tror att den inte hunnit komma upp än när bilden togs.


"Baksidan" av framsidan, om ni förstår vad jag menar. Mycket snö, och stora istappar.

 

Efter att ha sett dessa bilder blir jag sugen på att snön ska komma, dock behöver det inte komma lika mycket som 2010, hälften skulle vara lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: