2011-11-17 ? 11:28:00

Börjar tänka lite på årets juldukning.

Har börjat tänka lite på årets juldukning, har en mapp där jag samlat ihop lite inspirationsbilder jag finner på nätet lite di och då. Tyvärr har jag bara sparat dem på datorn, och har dessvärre glömt kolla källan till bilderna. Så känner någon sig träffad för att jag "tagit" deras bilder så är det bara att skriva så tar jag bort eller länkar.

 

Tanken är bara för att inspirera. Inget annat.

 


Dukning i naturens färger. Vackert.

 


Dukning i rött och vitt...

 


hemmakanalen.se



hemmakanalen.se



Vackert papper runt servetten...


Smart att använda pepparkaksformar som servetthållare.

 


 

 

Kommentarer
jennygsjul

Vilken otroligt mysig blogg du har och en superfin design! =)

2011-11-18 @ 18:34:28
URL: http://jennygsjul.blogg.se/
M

Hej! Håller med ovanstående talare! =) Jättefin blogg! Om det är okej för dig, så gör jag samma och "lånar" bild nummer2. Hoppas inte man trampar någon på tårna! Tack!

2011-12-14 @ 13:24:57
URL: http://monaliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: